Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Tindra och Buddah - 19 januari 2009 17:38

Husse ringde, Buddah har ännu en gång tagit sej in i ett helt avspärrat rum, haft sönder 2 lampor, dragit ner 4 stora blommor, rensat fönstret på småsaker, och sabbat en matta....

Han gillar verkligen inte att vara hemma utan människor liksom.....

Får bygga hundgård sen när han käkat upp inredningen i huset....

Av Tindra och Buddah - 19 januari 2009 10:10

Idag är jyckarna ensamma hemma första heldagen, husse jobbar och matten är ju i Borlänge än...

Jag väntar med spänning på en rapport när husse kommer hem, dom har inte skött sej en gång hitintills, dom härjar friskt kan jag milt säga...

Önskar jag hade fotat det...

Dom kommer hem på fredag och hjälper till med flytten.

Petar in några gammla bilder här som utfyllnad.

Av Tindra och Buddah - 19 januari 2009 00:46

Jag har så mycket att göra idag så jag har nog inte tid att sova före.... Uret är snart ett, har varit måndag en timme, ska ringa mängder av samtal, mycket som ska fixas inför flytten osv.. Helt plötsligt gick al


lt supersnabbt, 6 dagar kvar och jag har verkligen inte gjort nånting, ojojoj.

Tur jag är skitbäst på allt jag gör så det löser sej, ska försöka sova en snabbis nu bara så ska jag ta itu med allt när jag vaknar.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards