Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Tindra och Buddah - 11 mars 2009 20:08

vad dagarna rusar iväg, redan mitt i veckan igen....

Börjar med en gravbild, ja, det är altså vikingagravar, finns en hel hög såna här på ett ställe, och just som jag trodde så fick vi lov att ha dumt koppel på oss, men inte männskorna heller, dom sprang lösa, överallt där...

När vi kom hem igen gick vi ut i skogen, där finns det nåt vi gillar, pinnar!!!!!Massor av pinnar i allaformer, och alla var mina(Tindras)....

Buddah fintade jag bort en sväng, han visste inte alls vart jag och alla pinnar var någonstans....

Han tröttna på att leta mej, letade reda på en egen pinnhög, och den gick inte av för hackor, säga vad man vill om Buddah, men pinnar kan han!!

Ser ni han nerbökad i högen?!?!

Sen fick vi minsann syn på något Matte tycker är läskigt och onödigt, men vi gillar det, en liiiiten början på en spagrop!!!!

Inte nog med det, vi hittade en stubbe, som det växte levergodis på, och det var inte första gången, var likadant häromdagen...

Efter den mysiga skogsturen myste vi ihop oss i väntan på kvällsmaten... Och stöddig är han Buddah, han känner sej inte det minsta hotad av Frippe, haha.....Vi får väl se på fredag hur stöddig han är på nära håll!!!

Och angående foton på små tajta samborumpor, så är detta det närmsta jag kommer, han vägrade i fredags*skrattar*

Ha en fortsatt trevlig vecka nu gott folk...


Ovido - Quiz & Flashcards