Alla inlägg den 13 april 2009

Av Tindra och Buddah - 13 april 2009 21:23

Busan har hittat in igen, tröttnade väl på att sitta där under i mörkret.... Hungrig var hon ju också...

Tränade lite spår med Buddah, det gick utmärkt, vilken kille han är. Jätteskoj!!! Fick inga bilder på det, var lite fullt upp just då, haha...Gonatt med er....

Av Tindra och Buddah - 13 april 2009 16:40

Strosade runt på gården en sväng och kollade in vad familjen gjorde....

Tindra låg med sin boll, i väntans tider....

Sambon bytte däck på en del av bilarna, fick en schysst häckbild*L*

Buddah, ja han befinner sej vid mina fötter oftast, han måste gilla dom, haha....så när jag tittade ner så låg han där:)

Han är inte så mycket för att busa, han vill kramas och gosa.... Men han kan retas med Tindra, när det gäller hennes boll. Buddah skulle aldrig springa efter bollen själv, han väntar tills Tindra har den, då lunkar han dit och tar tag i den, och släpper inte....Tindra låter skogstokig, och man kan nästan se hur han flinar åt henne, hon kämpar verkligen för att få den, han håller bara i...Dom är för söta....

Jag planterade om lite tomatplantor och en del som jag inte minns vad de var förnåt (som vanligt), jag tror jag ska minnas, varje år samma sak....bara och vänta och se vad det blir*S*

Och Busan, hon ligger kvar där under...Hon kan komma fram, men hon är ju katt....lite egen:))

Av Tindra och Buddah - 13 april 2009 11:13

 

Våran vinterinnekatt har börjat gått ut nu när värmen har kommit.... Så inatt var hon borta, kom inte in, bäcksvart ute så jag lät det vara tills idag... Sa åt Tindra att leta missen, jodå, under boden har hon pressat in sej i ett liiiitet hål. Fullt av päls där!!! Jamar för fullt därinne, pucko!!! Hon gjorde samma sak i början på förra sommarn!!!

Så vi (sambon) gräver fram henne, och ska försöka plombera lilla hålet ännu mera.....

Idag ska vi sätta på sommardäck, plantera om tomatplantor, påta i trädgården och ha det skönt....Leeeedig idag, aaaahhhhhhh....




Skapa flashcards