Alla inlägg den 21 april 2009

Av Tindra och Buddah - 21 april 2009 19:59

Ja, det är jobb hela veckan, ledig på torsdag och då blir de en Borlängetur, måste fixas lite till skolresan:)

Jonna har ju som jag tidigare sa praktik på ett kondis....alla har rätt att vara avis, hon har bakelser och bullar med sej hem varje dag....dessa står just nu på bordet här och väntar på att bli uppätna!!

Jisses, jag är den eviga bantaren (tjockisen) !!!! Att det ska vara så gott att äta.... Men imorgon ska jag få friskiskort & badkort till reducerat pris av jobbet, så då kanske tjockis kommer igång med någon form av rörelser, haha....

Buddah har skött sej extremt bra 2 dagar nu, inga hyss inne när vi jobbat, vi är så lyckliga, jag som trodde det var kört....så fel jag hade!!

Tindra är lite hopplös just nu istället, hör absolut ingenting, rymmer så fort hon kan, och inte kommer hon när jag kallar på henne heller. Sen är hon lite halvgrinig mot Buddah igen...Tik typ*S* Jag tror hon saknar Borlängekillen Frippe, så jyckarna får följa med dit på Torsdag, hoppas dom är hemma då....

                                              Kärleksparet


Ovido - Quiz & Flashcards