Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Tindra och Buddah - 11 maj 2009 22:48

1. Hur gammal är du om fem år?  hrmf 42!!

2. Vem var den sista du träffade? Konstig fråga, tror svaret ska vara Robert här...

3. Hur lång är du? 168 komma fem cm

4. Vilken var den senaste film du sett? Ojj, somnar ju jämt till film, men yes man kanske....

5. Vem ringde du sist? Veronica

6. Ditt senaste sms och till vem? Moa

7. Vad är helgens planer? Ska bada på fyris på fredag, tacoafton med buffe i badet.Lördag blir de grillning i nån park med fler nyinflyttade Uppsalabor.

8. Föredrar du ringa eller skicka sms? Beror på vad de gäller, skickar en del sms.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? På syrrans 40 års fest i mars

11. Vilken ögonfärg har du? blågröna

12. När vaknade du idag? 07.50 dottern ville ha skjuts till skolan...

13. Har du någongång hittat en katt? Ja, hittade våran katt Busan under överkastet i sängen häromveckan...

14. Vilken är din favoritplats? Hemma med hela familjen

15. Vilken plats föredrar du minst? Bankköer är trista

16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? I uppsala

17. Vad skrämmde dig som barn? Mörkret

18. Vem fick dig att skratta senast? Min dotter idag när vi var på en husvisning

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?Nej men dom har kommit bort..

20. Har du stationär eller bärbar dator? Jag har bärbar, sambon ligger i sängen just nu med sin stationära haha...

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast utan...

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4

23. Hur många landskap har du bott i?  två

24. Har du någon gång spytt på någon? Ler stort, japp!!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor, stenarna gör ju så förbaskat ont!!!

26. Är du social? Ja, tycker jag

27. Vilken är din favoritglass? Tiramisu

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Oroa mej mindre för mina advokatskostnader!!

29. Tycker du om kina mat? Jaa

30. Tycker du om kaffe? Ja med mjölk i

31. Vad dricker du till frukost?   Äter gröt, den är svårdrucken...

32. Sover du på någon särskilld sida? På min sambos vänstra sida..

33. Kan du spela poker? Haha, näpp, de har försökts att lära mej men näpp!!

34. Tycker du om att mysa? Javisst, med massor av levande ljus...och sambon då*L*

35. Är du en beroendemännsiska? Nja, fattar knappt frågan så det är jag väl då kanske!! Äter mat varje dag....

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jaa då, flera stycken bla svärfar som blir 65 i år...

37. Vill du ha barn? Har tre stycken underbara döttrar..

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelskan är på topp i berusade tillstånd....

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja med mellersta dottern....huuuu

40. Föredrar du havet eller pool? I poolen finns det inte fisk eller alger och så ser man botten..

41. Vad spenderar du helst pengar på? Helst o helst, men det handlas mest mat tycker jag...

42. Äger du dyra smycken? Nixx

43. Har du någongång testat narkotika? Ja, testade röka hasch i ungdomen, äckligt!!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Nybakt solrosbröd med smör och ost!!Mums

45. Vem är den roligaste människa du känner? Min syrra, Karina, den kvinnliga Bean*S*

46. Välj ett ärr på din kropp? Har knappt några, jo ett, hade slang i sidan in i njuren när jag va gravid, njursten och stopp i urinledaren!!

47. Vad har du för ringsignal? Jaadu, skulle väl bytt, köpte ny mobbe för 2 månader sen och har inte ändrat signal än!!! Ska se vad jag ska plåga omgivningen med, hehe...

48. Har du kvar något klädesplagg från du var liten? Ja, en knallorange hellyhansen tröja med tumhål....den du!!!

49. Flirtar du mycket? Japp, flirtar så ofta jag kan med min sambo*L*

50. Vart togs din profilbild? Veronica tog den en solig fin vinterdag..

 51. Kan du byta olja på bilen? Killar kan ju så hur svårt kan de va.....*kaxig*

52. Har du fått fortkörningsböter? Ja fy f-n va dyrt det är, bromsa för tusan!!!!!

53. Vilken var den senaste bok du läste?  Det var så länge sen så det minns jag tusan inte...men kollar drömboken ibland...

54. Läser du dagstidningen? Nej, den tanken har inte slagit mej...

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Japp, rockar för fullt!!!

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Info om kommande klassresan...

59. När var du i kyrkan senast? På barndop i april 2008, Hobbes


Dessa frågor har jag snott från en annan blogg.....ta gärna detta härifrån om ni vill .....alltid roligt att läsa om andra.

Och föresten så får jag hädan efter byta oljan på bilen själv!!!!


//Camilla

Skapa flashcards