Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Tindra och Buddah - 3 juni 2009 19:04

uppdatera bloggen bättre.

Förra veckan var det klassresa till Säfsen med 32 underbara kids!!

När jag kom hem började jag medicineringen för sköldskörteln, och fyyy faaan vad jag mår piss just nu, tar väl en stund för kroppen att ställa in sej.... Just nu är det tufft att bara komma ur sängen, trött yrslig & känner mej såå hängig!! Gör bara det jag måste, typ jobbar osv...

Inte nog med det, har njursten sen igår också, värker som satan i njurar och rygg, i urinvägarna sitter det några rakblad.... Jobbigt att vara jag lite grann just nu...

Ska strax åka till Borlänge, ska vara med lilla dottern i skolan imorrn så jag ska sova hos mamma&pappa inatt *L*

Må så gott alla bloggers och ni andra med för den delen.....

Ovido - Quiz & Flashcards