Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Tindra och Buddah - 5 augusti 2009 21:18

Testar igen, var ju ett tag sen sist. Sista semesterveckan nu & toppenväder, så skönt!! Har kollat vädret på teven varje dag & det har då låtit som det ska bli regn varje dag men solen har strålat så nu använder vi oss av våran egna väderdator istället, den är stupsäker!!!

Bara häng upp några kottar, sen vet man.....

Jag har i några dagar försökt befria Buddah från sin päls, han har svårt för värmen, evigt flåsande från skuggan jämt, så jag beslöt att testa, jag tänkte, hur svårt kan det va!!!??? Nu vet jag, det är skitsvårt!!

Han är nästan klar, ska bara finjustera det hela lite....

Det har inte varit svårt att hantera själva Buddah, han gillar att bli ompysslad, har somnat varje gång jag har rakat han, men nästa gång ska jag inhandla en hundtrimmer och inte använda en vanlig hårtrimmer, för himmel vad hår han hade!! Men ja, här kommer en bild hur han nu ser ut *L* Husse suckade & sa att han såg ut som en pudel.....

Bollbus som vanligt här hemma....

Jag tycker då han är supersöt som fjunig dunboll....

Ska som sagt var bara trimma till det sista...imorrn....

Fin kvällsbild på Moa & hundarna med solen mellan träden....

Buddah gillar att sitta bak i bilen...

och här bakom brukar han däcka.....*S*

En sådan här slingrig sak hälsade på vid badet, jisses vad alla barnen skrek...

Avslutar med en fin blomma....Gonatt...


Ovido - Quiz & Flashcards