Alla inlägg den 6 september 2009

Av Tindra och Buddah - 6 september 2009 20:39

Nu ska höglöpet vara över....hoppas jag för Buddahs skull & mina nerver!!!

Han sjunger "fint" dygnet runt, var ett tag sen han åt, han luktar vidrigt ur munnen & han har det tufft!!! Han vill liksom vara nära inpå henne heeela tiden, han har slitit sej ute en gång så jag vet inte om dom fick till det då...det får vi se!! Hmm undrar hur många sorter det blir då... border collie, spets, labrador, golden retriver, schäfer, sibirian huskey & rottweiler bara *S*

Ja en riktig blandning:))

Dom vill ligga i samma hela tiden, men då tjuter han om möjligt ännu mera, så här får dom ligga i varsin, Tindra ser mindre glad ut för det...Och Buddah fattar inte varför!!! Haha...elaka matte.....

.




Nyss var vi ut på en långpromenad, vi hann inte långt förens himlen öppnade sej & det spöregnade...och solen sken & en vacker regnbåge kikade fram, jag fullkomligt älskar himlafenomen av alla de slag så fram med mobilen i regnet....

Hundarna som tycker alla väder är lika roliga stördes inte av regnet utan busade för fullt på en åker....

 

Mina fina voffisar :))


Ovido - Quiz & Flashcards