Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Tindra och Buddah - 24 mars 2009 14:22

NU måste det SLUTA snöa, är så less på lappmöglet, inte nog med det, det är snudd på storm också.....

Jaja, jag städade idag på förmiddagen, är ju ledig tills kl 17.. Voffsen var mest ivägen för dammsugaren och moppen så dom fick gå ut, detta var på förmiddagen, det var ju dom bara glada över för solen sken nämnligen då och inget snö i sikte....Jag var helt inne i  mit städande och jo jag kikade ut på dom genom fönstret ibland, dom busade på som vanligt... Sen gick det en stund, kikade ut igen, inte en hund i sikte, det har börjat snöa, springer till dörrn, sliter upp den och laddar för att med full hals skrika på jyckarna, där sitter dom.....Mina snömongong*L*

Dom ville verkligen inte vara ute mera:)

Så det är många som längtar efter sol och vårvärmen nu.....

och jag har då inte tagit den, vart är den nånstans???????

Ovido - Quiz & Flashcards