Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Tindra och Buddah - 22 juli 2009 01:24

Japp, fixat ett alternativt kök idag...Har varit utan i 2 veckor nu & tröttnat på micromat & grillat!! Så jag funderade lite & kikade runt på gården...

Hittade några bitar som kunde fungera som grillstad, hittade torkad ved uppe vid boden under ett regnskydd, ut med såg & yxa & diverse verktyg

& vips så hade jag med Jonnas hjälp fixat en "spis"

Stekte köttfärsbiff där & det blev supergott & hela jag luktade  (osade) av äkta grillad mat på ved!!!

Så blev det, så nu blir det att laga mat där denna vecka, ungarna längtar redan tills imorgon, alla vill laga mat där *S*

Fixar biffen *L*

Tindra&Buddah hängde vid köket hela dagen dom med!!! Och jodå, kom ett par köttfärsbiffar & landade vid dom också....

Jonna har blivit med plastraket (moppe) men jag vet inte hur det ska gå, det är sällan händerna är fria från mobilen.....Dagens kids....Men hon har åkt en del idag & skjutsat småsyskonen en vända också, det uppskattades vill jag lova.... Och ja, hon har körkort för det *S*

GodNatt, nu tänker jag göra ett sovförsök!! Zzzzzzzzzzzzzzz

Ovido - Quiz & Flashcards