Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Tindra och Buddah - 19 augusti 2009 19:41

hundarna nyss, eller Tindra iallafall, Buddah badvägrade totalt, han gick på bryggan bara....

 

Tindra var helt vild, hon dök med hela hon & flög ut från bryggan rätt ut bara!! Hon gillar badet :)

I måndags var vi till Borlänge, där kollade vi på fotboll, vilket inte gått med Tindra tidigare då hon bara ylat efter bollen & alla springandes människovalpar, men i måndags var det som bortblåst, inte ett ljud, hon bara låg nyfiket & nöjt & kollade fotboll i 1,5 timme!! Så underbart!!

Buddah har egen fotbollsstil han :))

Kikar man så här blire roligare *S*

Lillkillen är 1 år nu, det går fort och han är så himlans lugn ändå, jag trodde hanhundar skulle vara lite annorlunda än va han är :)

Här gnager han morot, med framtänderna, Tindras tog slut direkt, men Buddahs höll ett tag, haha....

 

Hittade en liten blomma också.....Imorgon tror jag att det blir storskogen, leta lite svamp, eller kantareller är den enda svamp jag törs mej på, jag äter ju inget själv, lagar inget heller....Men jag gillar skogen!!

 

Gokvällens....

Ovido - Quiz & Flashcards