Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Tindra och Buddah - 6 maj 2009 13:46

Har varit ute och strosat runt på gården med mina två följeslagare:)

Blev en del bollbus först....Tindras ögonsten!!

Fick Buddah att retas lite med henne också fast han är måttligt intresserad av bollen....

Sen gick jag runt och kollade in grönskan....

Och jag vet ju knappt vad nåt heter, har liksom inget sånt minne, men detta är lökar iallafall, blir gula stora blommor på dom om ingen hund gräver bort dom innan, haft dom täckta till nyligen....

Det här ska iallafall bli liljekonvaljer, det vet jag*S*

Blåbärsriset blommar också.....

Och granarna är fulla med småsmå kottskott:)

Plockade lite mossa som jag antagligen kommer glömma bort i nån påse nånstans, haha....

Och vart jag än skulle fota hade jag en Buddah som satt sej i vägen för varje bild.....

Fick dirigera bort han innan varje bild, haha...Han är en linslus eller så vill han bara åt godisen i mina fickor!!!!

Han är så söt lillkillen*S*

Här är lilla blomlandet som jag försökt täckt över, haha, bord grill och galler....Mina lupiner som väntas komma blir bara nertrampade....

Snyggt värre*S*

Ovido - Quiz & Flashcards