Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Tindra och Buddah - 25 maj 2009 22:57

Har idag beslutat mej för att ge upp bantningen.... Har nog bantat och kämpat till&från i 15 år utan önskat resultat, har testat soppor, viktväktare, och diverse olika kurer, senast nu viktklubb och slutar bara med viktuppgång... Så jag väger just nu mer än nånsin.

 Sökte läkare för nån månad sen, ville ha hjälp med bla kolesterolprov och ev operation av magsäck (det enda som jag inte har testat ännu)

Idag fick jag provsvar, jag får ingen operation, jag är inte tillräckligt tjock tydligen.... Men däremot ska jag äta medicin resten av mitt liv, för jag har inte tillräckligt med ämnesomsättningshormon!!!!! Så idag fick jag svaret på varför jag alltid känt mej som en misslyckad tjockis som aldrig lyckades med bantningen.

 Och nu tänker jag fanimej inte gå runt och vara hungrig mera!!!!!

Så dä så......//Camilla

Ovido - Quiz & Flashcards